czwartek, 22 listopada 2012

Introdukcja


Witajcie moi milusińscy!
Kto by pomyślał, że mogę założyć bloga! Nie no, w sumie każdy, bo pisanie ogromnych statusów na Facebooku było niewystarczające i musiałem znaleźć alternatywę (a pewnie nikt tego i tak nie czytał, hehe). Blog daje mi lepsze 'warunki' do przelewania moich wypocin na serwer. Impulsem do założenia była koleżanka (pozdro, pozdro :3), która mnie w jakiś sposób do tego namówiła. O czym będę pisał? O wszystkim, hehe. Głównie o muzyce, jakieś recenzje albumów rapowych (i nie tylko) zarówno polskich jak i zagranicznych. Nie uważam się za jakiegoś eksperta, także recki będą pisane 'po mojemu'. Oczywiście napiszę też o czymś innym, zależy od nastroju i stanu trzeźwości. Nie wiem, jak często będę publikował nowe posty; czasu teraz nie mam za wiele, ale minimalnie raz w tygodniu postaram się wrzucać. Dopiero staram się opanowywać możliwości, toteż wygląd, layout i inne technikalia blogu mogą się zmieniać. I chyba tyle słowem wstępu. 

2 komentarze: